بهترین‌ پرینتر‌های چاپ عکس کدامند؟

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 28
    کل نظرات کل نظرات : 4
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.134.102.182
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس daranews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

بهترین‌ پرینتر‌های چاپ عکس کدامند؟

کدام چاپگر برای چاپ عکس مناسب است؟

عکس‌ها و مشاهده آن‌ها در گوشی‌های هوشمند یا رایانه راهی عالی برای زنده کردن خاطرات خوش گذشته است. اما هیچ چیز بهتر از لمس آن خاطرات با دستان خود نیست. برای تجربه چنین حس شیرینی، به چاپگر عکس رنگی مناسب نیاز دارید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام چاپگر برای چاپ عکس مناسب است. با ما همراه باشید تا با بهترین چاپگرهای عکس موجود در بازار در سال 2022 آشنا شوید.

کدام چاپگر برای چاپ عکس بهتر است جوهر افشان یا لیزر؟

مقایسه عملکرد چاپگرهای جوهر افشان و لیزری برای چاپ عکس

عملکرد پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهرافشان در چاپ عکس یکی از دغدغه های اصلی خریداران قبل از خرید چاپگر است. اولین و مهمترین سوالی که قبل از خرید چاپگر باید به آن پاسخ دهید این است: آیا به دنبال چاپگر عکس اختصاصی هستید یا دستگاهی می خواهید که همه کاره باشد و به شما امکان چاپ عکس های دیجیتالی خود را بدهد؟

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پرینتر خانگی

پاسخ روشن به این سوال به شما کمک می کند تا بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده و در هزینه خود صرفه جویی کنید. اما اگر بخواهیم پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهرافشان را با یکدیگر مقایسه کنیم، باید بگوییم که چاپگرهای جوهرافشان گزینه های بهتری برای چاپ عکس هستند به شرطی که از جوهر و پودر مناسب برای چاپ عکس ها استفاده شود. اما اگر می خواهید اسناد اداری رنگی را با سرعت و دقت بالا چاپ کنید، توصیه می کنیم از چاپگرهای لیزری رنگی برند اچ پی استفاده کنید.

عکس های چاپ شده توسط پرینترهای جوهرافشان دارای کیفیت بالاتری نسبت به عکس های چاپ شده توسط پرینترهای لیزری هستند که مربوط به جوهر استفاده شده در این دستگاه ها می باشد. خوب، باید بدانید که چاپگرهایی که با کارتریج های رنگدانه کار می کنند نیز بهتر از چاپگرهایی با کارتریج های مبتنی بر جوهر رنگی کار می کنند.

رابطه بین کیفیت تصویر و کاغذ چاپگر. چه کاغذی برای چاپ عکس مناسب است؟

نوع و کیفیت کاغذ استفاده شده در چاپگر بر کیفیت عکس چاپ شده تاثیر زیادی دارد. بسته به نحوه استفاده از عکس ها و انتظارات شما از کیفیت آنها، نوع کاغذی که انتخاب می کنید نیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال: اگر می خواهید عکس خود را قاب کنید، استفاده از کاغذ براق گزینه خوبی نخواهد بود. چون عکس براق پشت قاب شیشه ای جلوه خوبی نمی دهد.

بهترین کاغذ برای چاپ عکس

کاغذ فوق گلاسه، پرطرفدار و حرفه ای بهترین کاغذ برای چاپ عکس است و کیفیت تصاویر چاپ شده روی آنها بسیار بالاست. اما اگر به دنبال بهترین کیفیت برای عکس های خود نیستید، کاغذ گلاسه استاندارد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

بهترین چاپگرهای عکس خانگی و حرفه ای کدامند؟

اچ پی و کانن دو نمونه از بهترین برندهای تولید کننده چاپگر در جهان هستند که محصولاتی با کیفیت بالا به بازارهای جهانی ارائه می دهند. در میان محصولات مختلف این دو شرکت معروف، چند نمونه از بهترین چاپگرهای عکس عبارتند از:

چاپگر جوهرافشان حرفه ای Canon Image PROGRAF PRO-1000

چاپگر Canon imagePROGRAF PRO-1000

Canon imagePROGRAF PRO-1000 در لیست پرینترهای جوهرافشان حرفه ای برای چاپ عکس قرار دارد. کیفیت چاپ این دستگاه 1200*2400 dpi می باشد و از فناوری چاپ FINE Canon بهره می برد. این چاپگر تک کاره مجهز به کارتریج Canon PFI-1000 با ظرفیت 80 میل بوده و قابلیت اتصال به شبکه و وای فای را نیز دارد.

عکس چاپگر عکس HP ENVY 6055

چاپگر عکس جوهرافشان HP ENVY 6055

اگر به دنبال یک چاپگر خوب با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، چاپگر HP ENVY 6055 انتخاب مناسبی برای شماست. این دستگاه یک چاپگر خانگی است که برای چاپ عکس مناسب است و از پرینترهای جوهرافشان محبوب بازار می باشد. وضوح چاپ رنگی این دستگاه 1200*4800 dpi و چاپ سیاه و سفید نیز 1200*1200 dpi می باشد.

لومیتوسی جوهر افشان All-In-One Canon PIXMA TS8320

چاپگر جوهرافشان همه کاره Canon PIXMA TS8320

چاپگر جوهرافشان همه کاره Canon PIXMA TS8320 یک چاپگر چند منظوره است که به شما امکان چاپ عکس های با کیفیت بالا را می دهد. این دستگاه با یک سینی کاغذ 100 برگ، بارگذاری کاغذ در چاپگر را برای شما آسان می کند.

کنترل پنل لمسی چاپگر چندکاره Canon PIXMA TS8320 علاوه بر کیفیت چاپ بالا، تجربه کاربری بسیار دلپذیری را نیز در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر مزایای این چاپگر محبوب می توان به امکان چاپ دوبل و امکان ارسال دستورات از طریق الکسا یا دستیار گوگل اشاره کرد.

محصول HP Color LaserJet Pro M454dw

چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro M454dw

چاپگر رنگی تک کاره HP Color LaserJet Pro M454dw یکی دیگر از چاپگرهای مناسب برای چاپ عکس است که قابلیت اتصال به وای فای را نیز دارد. سایز چاپ این پرینتر لیزری A4 بوده و قابلیت پرینت دوتایی مهمترین مزیت این دستگاه می باشد.

چاپگر چندکاره لیزری رنگی Canon ImageClass MF445dw

چاپگر لیزری رنگی Canon imageCLASS MF445dw

Canon imageCLASS MF445dw یک چاپگر لیزری چند منظوره است که قابلیت اسکن، فکس، چاپ بی سیم و کپی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 250 برگ و ظرفیت چاپ ماهانه 80000 برگ می باشد. اگر به دنبال چاپگر مناسبی برای چاپ عکس هستید که امکان چاپ دو نسخه را به شما می دهد، Canon imageCLASS MF445dw یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

چاپگر چندکاره لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro M479fdw

HP Color LaserJet Pro Multifunction M479fdw litaleysisprentari

چاپگر دیگری که برای چاپ عکس ایده آل است، چاپگر HP Color LaserJet Pro Multifunction M479fdw است. این پرینتر لیزری چند کاره دارای سرعت چاپ 27 صفحه در دقیقه بوده و قابلیت چاپ در دو طرف را به شما می دهد. در کنار چاپ دو طرفه، چاپ اتوماتیک از دیگر مزیت های مهم این دستگاه است.

اخرین حرف

در مقاله ای که خواندید، این سوال مطرح شده است که "کدام چاپگر برای چاپ عکس مناسب است؟" ما پاسخ می دهیم و به شما می گوییم که چاپگر جوهر افشان گزینه مناسب تری برای این کار است. چاپگرهای معرفی شده در این مقاله تنها تعدادی از چاپگرهایی هستند که برای چاپ عکس مناسب هستند. اگر به دنبال گزینه های بیشتر برای مقایسه و خرید نهایی هستید به فروشگاه اینترنتی آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مراجعه به مرجع: https://avafarhang.com/which-printer-is-good-for-photo-printing/

 

 




تاریخ ارسال پست: شنبه 15 مهر 1402 ساعت: 9:26
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: